Sauber Motorsport AG компаниясының бас операциялық және техникалық директоры Маттиа Бинотто Формула 1-дегі Audi жобасын басқару ұсынысын неге қабылдағанын, жаңа командасының Ferrari-ден қандай айырмашылығы бар екенін және Red Bull Racing жеңістер дәуірінің аяқталғанын болжады.
Сұрақ: Sauber мен Ferrari-дің айырмашылығы неде? Жаңа командаңызға не жетіспейді?
Маттиа Бинотто: Бұл екі түрлі команда, оны нәтижелер де көрсетеді. Айырмашылық барлық жағынан үлкен – өлшемдерден бастап қолжетімді құралдарға дейін. Бірақ мен қазіргі Sauber-ді 1995 жылғы Ferrari-мен көп ұқсастықтары бар деп ойлаймын, сол кезде мен мансабымды бастадым. Сол жылдары да бәрін қайта құру қажет болатын команда еді. Ол кезде бөлімдерді және жұмыс тәсілдерін қайта ұйымдастырудан бөлек, адамдарды жеңуге үйрету, Формула 1-де жай қатысу үшін емес, жеңу үшін келгенімізді түсіндіру керек болды.
Сұрақ: Сіз 54 жастасыз, Ferrari-ді басқардыңыз. Соңғы орындағы команданың ұсынысын неге қабылдадыңыз?
Маттиа Бинотто: Өйткені мен бәрін жаңадан бастауға дайынмын. Жарыстардан алыс өткен 18 айда мен бәсекелестікті сағындым, команданың күш-жігерінің, амбицияларының және мақсаттарының бір бөлігі екенімді сезінуді аңсадым.
Мен бәрін таза беттен бастағым келді, және жалғыз тартымды шақыру Audi-дің ұсынысы болды, өйткені оларда ең амбициялы міндет бар. Маған қазірдің өзінде жұмыс істеп тұрған командаға қосылудың мәні жоқ еді. Мұнда мен бәрін қайтадан құра аламын, өткенімнің бір бөлігін қайта бастан кешіре аламын, және дәл осы маған ұнайды.
Сұрақ: Audi-дің басымдықтары қандай?
Маттиа Бинотто: Формула 1-де ұзақ уақыт қалу, жеңімпаз команданы құру, басқалар үшін эталон болу. Алдымызда Эверест тұр, біз оның негізіндеміз. Компания осы тауға шығуға шешім қабылдады, бірақ шыңға апаратын жолды дұрыс жоспарлау маңызды.
Сұрақ: Қай жерден бастамақсыз?
Маттиа Бинотто: Командамен, оның өлшемі мен мәдениетімен жұмыс істеу керек. Егер бәсекелестермен салыстырсақ, бізде қазір шамамен 400 адамға аз. Команда штатты кеңейтуі керек, бәсекелестермен бір деңгейде күресу үшін. Бірақ мұндай қызметкерлерді екі күнде табу мүмкін емес, әсіресе Формула 1-де. Сондықтан біз жастарға инвестиция салуды ұйғардық.
Сұрақ: Нико Хюлкенбергтің әріптесінің атын қашан атайсыз?
Маттиа Бинотто: Біз өзімізге асықпауға мүмкіндік бере аламыз, өйткені басқа командалар өз таңдауын жасап қойды. Бізде екі негізгі нұсқа бар: бір жағынан өсу жолына шығаратын тәжірибе, екінші жағынан – бізді шыңға апаратын жас әрі талантты жүргізуші.
Сұрақ: Мик Шумахермен келісімшарт мүмкін бе?
Маттиа Бинотто: Біз Миктің кандидатурасын анық қарастырып жатырмыз. Мен онымен кездесіп, сөйлестім. Мен Микті ол Ferrari Жарыс академиясының қатысушысы болған кезден білемін. Оның күшті жақтары мен артықшылықтарын білемін. Ол біз қарастырып жатқан жүргізушілердің қатарында.
Сұрақ: Сіз Red Bull-дан Джонатан Уитлиді өзіңізге тарттыңыз. Жақында ғана барлық жарыстарды қатарынан жеңіп жүрген команда енді неге жеңбейді және маңызды қызметкерлерін жоғалтады?
Маттиа Бинотто: Джонатанмен келісімшартқа отыру – маңызды белгі, егер ол бізге келсе, онда ол кепілдіктер алғанын көрсетеді.
Red Bull-ға келетін болсақ, Формула 1-де әр циклдің басы мен соңы бар, бұл әрқашан солай болады. Менің ойымша, Red Bull өз циклінің соңында.
Сұрақ: Сіз Ferrari-ден кеттіңіз, ал жүрегіңіз Маранеллода қалды ма?
Маттиа Бинотто: Мен бала кезімнен Ferrari жанкүйері болдым. Үйімде командамен байланысты көптеген фотосуреттер мен заттар бар. Өткенді өшіре алмайсың. Бірақ кәсіби таңдау бар, сондықтан бәрі шеңберде қалуы керек. Дегенмен, мен қызыл машинаның жеңісін көргенде қуаныштымын. Мен ішінен білетін және өз үлесімді қостым деп ойлайтын команда үшін қуаныштымын.
Сұрақ: McLaren-нің жеңістері басқалар үшін сабақ па әлде ынталандыру ма?
Маттиа Бинотто: McLaren күштер тепе-теңдігін өзгертуге болатынын көрсетті. Бірақ олардың нәтижелері жаңа регламенттің жұмыс істеп жатқанын да көрсетеді. Формула 1-де көрермендік деңгейін арттырып, бәсекелестікті күшейткісі келді. Бұл мақсатқа қол жеткізілді. Ең аз дегенде төрт команда екі ондықтың ішінде