
Aston Martin F1 соңғы жылдары Формула-1 әлемінде басты назарда. Лоуренс Стролл жетекшілік ететін жобаға миллиардтаған қаржы салынды. Команда қатарында Эдриан Ньюидің пайда болуы — бұл жобаның қаншалықты өршіл екенін дәлелдейді. Басты мақсат — 2026 жылдан бастап чемпиондыққа таласу.
Дегенмен жанкүйерлерді алаңдататын сәтсіздіктер әлі де орын алуда. Монцадағы Гран-при кезінде Фернандо Алонсо 24-ші шеңберде көліктің алдыңғы аспа жүйесі сынып, жарысты аяқтай алмады. Бұл жағдай Aston Martin-нің сенімділігіне қатысты сұрақтарды күшейтті.
Жарыстан кейін Aston Martin F1 бас инженері Майк Крак былай деді:
«Себебін нақтылауымыз керек. Біз себептерді талдап, барлық мәліметті дұрыс әдістермен зерттеуіміз қажет. Қазірдің өзінде көлікті Сильверстоунға жеткіздік. Алдын ала тексерісте ештеңе табылмады. Кейде бөлшектер ресурсын сарқып қояды, бірақ бұл жолы ерекше ештеңе байқамадық».
Крактың айтуынша, Алонсо әдеттегі траекторияны сақтап жүрсе де, аспаның бұзылуына сыртқы фактор немесе ерекше күш әсер етуі мүмкін.
Фернандо Алонсо жағдайды ашық бағалады:
«Ұпай жоғалтып жатырмыз. Мен әрқашан жоғары деңгейде өнер көрсетемін, бірақ біз ұпайларды жоғалтып жатырмыз. Биыл мен кем дегенде 20–30 ұпайға көп жинай алар едім. Бірақ олар көліктің ақауларынан жоғалды. Монакода қозғалтқыш істен шықты, енді Монцада аспа бұзылды. Бұл – жай ғана сәтсіздік».
Aston Martin инженерлерінің айтуынша, жаңа буын болидтерінде граунд-эффект қолданылады. Бұл жүйе көліктің төмен клиренсіне және қатты аспасына байланысты бұрын-соңды болмаған қиындықтар туындатуда.
Алонсо болса, үмітін 2026 жылдан бастап күшейетін жобамен байланыстырады:
«Біз болашағымызға сенімдіміз. Қазір бәрі дұрыс бағытта келе жатқан сияқты. Сондықтан келесі маусымға үміт артамын».
Aston Martin-нің өршіл жобасы үлкен мүмкіндіктерге жол ашса да, сенімділік мәселелері командаға кедергі келтіріп отыр. Алонсо мен Стролл командасы 2026 жылға дайындық барысында техникалық проблемаларды шешу арқылы ғана басты мақсаттарына жете алады.