
16-17 шілде күндері Ferrari командасы Муджелло трассасында SF-25 болидінің артқы аспа жүйесіндегі маңызды өзгерістерді сынақтан өткізді. Бұл сынақ маусым ішіндегі екінші рұқсат етілген «filming day» аясында жүзеге асырылды, мұнда ереже бойынша ең көбі 200 км жүруге рұқсат берілген.
Ferrari бұл мүмкіндікті пайдаланып, Шарль Леклер мен Льюис Хэмилтонды жаңа аспа нұсқасымен таныстырып, оның трассадағы жұмысын бағалауға кірісті.
Жаңартылған аспа жүйесі SF-25-тің артқы үшбұрыш аспа құрылымындағы жоғарғы иінтіректің алдыңғы бекіту нүктесін төмендетуді қамтиды. Бұл аэродинамикалық және механикалық тұрғыдан маңызды жаңалық, өйткені болидтің жолға түсуіне және тұрақтылығына тікелей әсер етеді.
Мұндай өзгерісті жүзеге асыру оңай емес – себебі карбон материалынан жасалған берік беріліс қорабының қаптамасындағы жаңа жүктеме нүктесін дәл анықтау қажет болды. Бұл модификация болидтің жерге жақындығына сезімталдығын төмендетіп, динамикалық платформаның тұрақтылығын арттыруы тиіс.
Ferrari бұл өзгерістерді компьютерлік динамикалық модельдеу (CFD) мен симуляциялар негізінде жасап шыққанымен, нақты нәтижені тек трассада жүргізілген тесттер ғана көрсете алады. Сондықтан Муджелло сынағы SF-25-тің болашақ дамуына бағыт сілтейтін стратегиялық кезең болып отыр.
Ferrari командасы әзірге ешқандай ресми мәлімдеме жасаған жоқ, алайда La Gazzetta dello Sport басылымының хабарлауынша, бұл сынақтың негізгі мақсаты — автомобильдің сенімділігін арттыру және болашақ жаңартулар үшін нақты деректер жинау.