Логотип Olimpbet
Бонус 10 000 тг

Лицензия №23019645 от 06.09.2023

Логотип 1xbet Казахстан
Бонус 300 000 тг

Лицензия №24358082 от 25.07.2024

Логотип Olimpbet
Бонус 10 000 тг

Лицензия №23019645 от 06.09.2023

Логотип 1xbet Казахстан
Бонус 300 000 тг

Лицензия №24358082 от 25.07.2024

Red Bull-дегі дағдарыс: F1-дегі басты фаворит неге артта қалды?

Редактор Penalty.kz
20.07.2025, 11:02

2025 жылғы маусым Red Bull Racing үшін сәтсіз өтуде. Бір кездері Формула-1-дегі абсолютті көшбасшы болған команда бүгінде пелотондағы ең әлсіз топ-ұжымдардың біріне айналды. Сарапшылар мен жанкүйерлер мұны ескірген аэротруба мәселесімен байланыстырады.

news.sportbox.ru
news.sportbox.ru

Қиындықтардың түпкі себебі – ескі аэродинамикалық құбыр

Red Bull командасы бірнеше маусым қатарынан аэродинамикалық артықшылықтың арқасында үстемдік жүргізді. Бірақ қазіргі жағдай өзгеше. Негізгі қиындық – аэротүтік мен шындықтағы көрсеткіштердің арасындағы сәйкессіздік.

«Біздің аэродинамикалық  түтікке 60 жыл болды. Бұл – қырғи-қабақ соғыс дәуірінің мұрасы. Жылдар бойы бізге жетіп келді, бірақ оның да шекарасы бар», – деп мойындаған болатын бұрынғы командалық басшы Кристиан Хорнер.

Аэродинамикалық құбыр Бедфорд қаласында орналасқан, 1947 жылы әскери авиация үшін салынған. Ол ұзақ жылдар бойы Arrows, Jaguar, ал кейін Red Bull командаларына қызмет етті. Соңғы жылдары бірнеше рет модернизацияланғанымен, оның басты кемшілігі – температураға тым тәуелділік.

«Температура 5 градустан төмен немесе 25 градустан жоғары болса, аэроқұбыр дұрыс жұмыс істемейді», – деген еді Пьер Ваше, Red Bull-дың техникалық директоры.

Жаңартулар нәтиже бермеді: RB21 – үмітсіз болид пе?

2025 маусымында Red Bull жаңа жаңартулар енгізуге тырысты. Мысалы, Австриядағы кезеңде команда жаңа күрделі құрылымды еден (шасси түбі) алып келді. Бұл модификация тек Макс Ферстаппеннің RB21 болидіне орнатылды және негізгі мақсаты – болидтің «жұмыс терезесін» кеңейтіп, пилоттарға ыңғайлы басқару ұсыну болатын.

Алайда бұл тәжірибе сәтсіз аяқталды. Теңгерімсіздік сақталып, команда жылдамдықты арттыру үшін төменгі жүктемелі артқы қанат қолдануға мәжбүр болды. Нәтижесінде Ферстаппен құрғақ ауа райында поулды жеңіп алғанымен, жауын-шашынды жарыста мүлде бәсекеге қабілетсіз болып қалды.

Неліктен мәселе тек қазір айқын көріне бастады?

Шын мәнінде, аэроқұбыр кемшіліктері бұрыннан белгілі болатын. Бірақ 2022 жылы күшіне енген жаңа техникалық регламент жағдайды өзгертті. Моторлар қатып қалды (яғни, жетілдіруге болмайды), ал командалар тек аэродинамикалық бағытта дамуға мәжбүр. Бұл Red Bull үшін аэроқұбыр кемшілігін алғаш рет толықтай сезінуге мәжбүрлеген басты факторлардың бірі болды.

«Жаңа концепцияны алғаш жасағанда, аэроқұбыр әлі де тиімді жұмыс істей алды. Бірақ қазір ол мүмкіндігінен асып түсті», – деп түсіндірді Пьер Ваше.

Қалғандар не істеп жатыр?

«Макларен» жаңашыл технологиялармен таңғалдырса, «Феррари» мен «Мерседес» тұрақты жаңартулардың арқасында біртіндеп алға жылжуда. Red Bull болса, бірнеше кезең қатарынан практикалық сессиялардан бастап қиындықтарға тап болуда.

Бұл туралы не ойлайсыз?
👍 0
👎 0
😂 0
😡 0

Серіктес жаңалықтары

Материалда:

×
Футбол Теннис Жекпе-жек Хоккей Жаңалықтар Авто Бәрі-бір