
2025 жылғы «Формула-1» маусымындағы Бельгиядағы спринтерлік жарыстың басты оқиғасы – Макс Ферстаппеннің Оскар Пиастриді жарыстың алғашқы айналымында-ақ басып озуы болды.
«Макларен» пилоты поулдан шыққанына қарамастан «Спа-Франкоршам» трассасындағы «Кеммель» түзуінің ерекшелігі оны әлсіз позицияға қойды: арттан қуған қарсыластар аэродинамикалық көлеңке (слипстрим) арқылы жылдамдықты оңай арттыра алады.
Дәл осы тәсілді «Ред Булл» тізгіндеген Ферстаппен сәтті пайдаланды: «О Руж» бұрылысына түсіп бара жатқанда Пиастридің соңына ілесіп, түзуге шыққанда барынша жылдамдық жинап, тежелу аймағына жетпей-ақ алдына шықты.
Теориялық тұрғыдан алғанда екінші айналымнан бастап Оскар DRS жүйесін қолдана алатын еді – ол да аэродинамикалық көлеңкеге ұқсас эффект береді. Алайда Пиастри Ферстаппенге жақындай алмады. Мұның себебі екі факторда: Макстың шеберлігі және «Ред Буллдың» агрессивті техникалық баптаулары.
Бельгия Гран-приінде Макстың болидіне өте тар артқы қанат орнатылды – бұл шешім көлікке әлдеқайда аз кедергімен жоғары жылдамдық алуға мүмкіндік берді. DRS ашық бола тұра Пиастри түзу жолда Ферстаппенді қуып жете алмады. Бірақ бұл баптаудың кемшілігі де болды: төмен жолға жабысу күші. Бұл көліктің траекторияны ұстап тұруын қиындатып, пилоттан көбірек ептілік пен тұрақты бақылау талап етті.
Жарыстың қалған бөлігінде Ферстаппен қорғаныс тактикасын ұстанды. Тежелу мен бұрылыстарда батарея қуатын жинап, ұзақ түзу жолдарда оны пайдаланып отырды. Қысқа қашықтықтағы жарыста бұл стратегия нәтиже берді.
Негізгі жарыста Ферстаппенге «Макларен» дуэтінен қорғану әлдеқайда қиын болады. Егер ауа райы тосынсый жасамаса (мысалы, жаңбыр жаумаса), Пиастридің және Норристің қарымта шабуылдары әлдеқайда қауіпті болмақ.